فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش ماشینی 440 شانه

انواع فرش ماشینی ارزان قیمت 350 شانه و 440 شانه که در کاشان تولید می شوند جهت فروش و صادرات به کشور های منطقه در این مرکز با قیمت مناسب عرضه می شوند.

فرش های ماشینی ارزان قیمت از جمله پرفروش ترین فرش های ماشینی در بخش صادرات به کشور های نظیر افغانستان، عراق و پاکستان هستند. این فرش معمولا با استفاده از ترکیب الیاف بی سی اف و پلی استر و یا اکریلیک بافت می شوند و بر اساس نوع نخ مورد استفاده در بافت و تراکم و وزن فرش تعیین قیمت می شوند.


خرید فرش ارزان قیمت

مجموعه پرسان پارس سفارش بافت انواع فرش های ماشینی ارزان قیمت در شانه و تراکم مختلف را پذیرا است و این امر را در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب انجام می دهد. خریداران جهت مشاهده طرح ها و خرید می توانند با کارشناسان تماس بگیرند.


قیمت فرش ماشینی ارزان کاشان

انواع فرش ماشینی ارزان قیمت کاشان که در شانه و تراکم مختلف تولید شده اند را می توانید از مجموعه پرسان پارس تهیه نمایید. 

فرش های ماشینی ارزان قیمت موجود در بازار معمولا 350 شانه ، 440 و یا فرش 500 شانه هستند. بر حسب میزان هزینه ای که خریدار می خواهد برای خرید فرش بپردازد وزن و تراکم آن تعیین می گردد. فرش های ماشینی 500 شانه اکریلیک از مرغوب ترین انواع فرش های ارزان قیمت موجود در بازار هستند. علاوه بر این فرش ها طرح های 440 شانه و 350 شانه نیز که قیمت بسیار مناسبی دارند قابل استفاده در بخش صادرات به کشور هایی نظیر افغانستان و پاکستان هستند.


خرید فرش ارزان

طرح های متنوع فرش های ماشینی ارزان قیمت را می توانید به کمک کارشناسان مشاهده نمایید و مشخصات فنی هر فرش از جمله شانه ، تراکم وزن و نوع نخ مورد استفاده در بافت فرش را نیز می توانید از کارشناسان مجموعه جویا شوید.

تماس با ما:

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.