فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

مرکز خرید فرش 700 شانه

انواع فرش ماشینی 700 شانه با طرح های جدید و زیبا که تولید کارخانه های معتبر کاشان هستند در مجموعه پرسان پارس به نمایش گذاشته اند.
فرش های ماشینی هفتصد شانه رایج در بازار عمدتا با استفاده از الیاف اکریلیک هیت ست تهیه می شوند. با توجه به پرز دهی الیاف اکریلیک، هیت ست نمودن الیاف اکریلیک و بعد از آن بافت فرش در دستور کار کارخانه های مختلف قرار گرفته تا این مشکل فرش های ماشینی اکریلیک نیز مرتفع شده و خریداران از این جهت مشکلی نداشته باشند.
 
فروش فرش هفتصد شانه شونهر و HCP
فرش های ماشینی 700 شانه در تراکم مختلف تولید می شوند که فرش های با تراکم 2550 بیشتر از سایر انواع هفتصد شانه بیشتر مورد توجه خریداران هستند و فروش بالایی دارند. این فرش ها با استفاده از دستگاه HCP و یا شونهر آلمان بافت می شوند که همین امر موجب تفاوت قیمت این فرش ها می شود.

فروش عمده فرش ماشینی 700 شانه
فروش عمده انواع فرش ماشینی 700 شانه در این مجموعه موجب شده تا قیمت تمام شده هر فرش برای خریداران در سراسر کشور به حداقل برسد.
با توجه به اینکه فرش ماشینی یکی محصول بومی ایران است تولید و فروش آن همواره در کشور رونق داشته و تحریم ها نیز نتوانستند این صنعت را به زانو در آورند، تنها گران شدن مواد اولیه مورد استفاده در بافت موجب افزایش قیمت این محصولات شده که با افزایش کیفیت فرش ها این افزایش قیمت نیز جبران شد.
 
تولید و فروش انواع فرش ماشینی
در حال حاضر بهترین فرش ماشینی 500 شانه، 700 و هزار شانه در کارخانه های مختلف تولید می شوند و در سراسر کشور و صادرات به مصرف می رسند.
این مرکز نیز به عنوان بزرگترین عرضه کننده انواع فرش ماشینی در سراسر ایران، امکان خرید فرش را برای هموطنان در سراسر کشور به صورت مستقیم از کارخانه فراهم نموده است.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.