فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

خرید فرش ماشینی بیضی و گرد

خرید فرش ماشینی بیضی و گرد با طرح های کلاسیک زیبا و قیمت مناسب در مجموعه پرسان پارس امکان پذیر است. 
فرش گرد و بیضی از کفپوش هایی هستند که خریداران خاصی دارند. این فرش ها معمولا در ابعاد کوچک بافت می شوند و برای اتاق خواب و یا پذیرایی مناسب هستند. از این فرش ها در ابعاد کوچک می توان به عنوان پادری نیز استفاده نمود. فرش های گرد به صورت 500 شانه ، 700 و 1000 شانه تولید می شوند و خریداران بر حسب نیاز خود می توانند یکی از این نوع فرش ها را سفارش داده و خرید نمایند.
بهترین انواع فرش های ماشینی گرد و بیضی که در بهترین طرح های کلاسیک توسط برند های معتبر کاشان تولید می شوند را در این مرکز می توانید تهیه نمایید.
 
فروشگاه فرش اکریلیک درجه یک
فرش های اکریلیک درجه یک که به صورت 700 شانه و هزار شانه در کیفیت بالا تولید می شوند مشتریان زیادی در فروشگاه های سراسر کشور دارند.
فرش ها ماشینی که به خریداران عرضه می شود باید از لحاظ کیفیت در سطح بالایی بوده و در اصطلاح درجه یک باشند، به این معنی که استاندارد های لازم در تولید آن رعایت شده و مشکلات و خرابی در ظاهر آن دیده نشود. کیفیت الیاف خوب باشد و خریدار نگران دوام و ماندگاری فرش نباشد.
ما فرش های تولید شده با استاندارد های روز را گلچین نموده ایم و برای خرید شما عزیزان در این مجموعه ارائه کرده ایم. طرحها از جدید ترین طرح های روز می باشند و از لحاظ کیفیت تضمین شده هستند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.