فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

فرش پرسان پارس

معرفی انواع فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت بهترین گلیم فرش ماشینی

بهترین انواع گلیم فرش ماشینی کاشان با طرح های کلاسیک زیبا در کیفیت بالا تولید تولید می شوند و جهت فروش در سراسر ایران عرضه می گردند.
گلیم فرش های ماشینی با طرح های متنوع توسط برندهای مختلف تولید می شوند. برای تولید این محصولات از الیاف BCF در کیفیت های مختلف استفاده می شود و به همین دلیل کیفیت گلیم فرش های برند های مختلف با هم متفاوت می باشد. مرغوب ترین گلیم فرش های ماشینی که با بهترین الیاف بی سی اف تولید می شوند و در بزرگترین مراکز فروش و صادرات عرضه می گردند.
بهترین گلیم های طرح فرش که با استفاده از جدید ترین طرح های کلاسیک به صورت 6 رنگ تولید می شوند را می توانید جهت فروش و صادرات از این مجموعه خرید نمایید.
 
بازار گلیم فرش ماشینی راه پله
انواع گلیم فرش ماشینی رول جهت مفروش نمودن فضاهای باریک چون راهرو و راه پله در مجموعه پرسان پارس با عرض های مختلف به فروش می رسند.
گلیم فرش های ماشینی رول یکی از مناسب ترین انواع کفپوش ها برای مفروش نمودن راهرو و راه پله هستند. این محصولات علاوه بر داشتن طرح های متنوع و زیبا، تولید در عرض های متنوع، قیمت مناسبی نیز دارند و به همین دلیل بسیار مورد استفاده اقشار مختلف جامعه قرار می گیرند.
گلیم فرش های رول با طرح های جدید و زیبا در رنگ های متنوع توسط معتبر ترین برند های کاشان تولید می شوند و در این مرکز برای خریداران و صادر کنندگان عرضه می گردند.
تماس با ما:
031-54753961
09124602254
09131629159
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.